17 August 2011

2 MiNgGu BeRpUaSa...

Dah masuk 2 minggu berpuasa ,,macam2 dugaan aku...
Seminggu aku x puasa sbb aku mnjalani pembedahan,,
Dr tarikh operation 3 ramadhan sampai lah 9 ramadhan aku   x berpuasa...




              Aku ade gak upload pic untuk santapan korg,,

                    pndai2 lah korg nilai sndri gmbr ni..


                                      ok x ???







                                     seram x ???




                                      sakit tu....
                                    hehehe....


                                   stapler je....



                                  last pic....


                               
Doktor ckap tulang yg kne kanser dah buang,,,

otot,,urat saraf dn tumor...
Mulanye dorang cakap mungkin x dpat gunekan tngn mcm biasa,,
Tapi dngn izin allah tangan aku ttap berfungsi seperti normal.. 

Alhamdulillah doktor pn terkejut...                              
Tq untuk Prof Vivek,Doktor Azura and Team...


0 CoMmEnT:

 
Tiger Print Pointer 2