2 April 2012

Berdosa kah Aku ??


As'salam ..
ok post kali tentang masalah jiwa...
hahaha aku x tahu la ape dah jadi sampai teruk cam ni..
sebagai manusia biasa kita x lari dari masalah...
sedih sebab persahabatan rapat aku gan kawan baik aku musnah..
mungkin sebab aku x matang setelkan bende ni...
oke , yg penting aku akan cuba berusaha menjernihkan keadaan walaupun dia x nk ngaku kesalahan..
sebagai org yg berfikiran panjang aku sanggup mintak maaf daripada menanggung dosa..
lagipun dari kecik mak ayah x pernah ajar aku bermusuhan...
aku beralah ... biar tewas demi menghindari dosa daripa tewas dengan dosa...
pas ni aku cuba jaga persahabatan kita semua walaupun aku x salah dalam segala hal2 kita..
aku faham lgpun aku yg paling tua diantara korang semua...
biar aku jaga korang macam adik2 aku... :)


2 CoMmEnT:

~jusu90~ said...

kdg kn acap...kite gaduh ni Allah nk igt kn kita...syg mane pun kita kt manusia x boleh lebih dr syg kite kt Allah...dlm berkwn..niatkn kerana Allah..kalo ade yg slah antara kita Allah jugak la yg akan tegur kita n bg jalan uk kita baik semula kan..=)

♥ A.R Ten ♥ 1好0 SubWazzaroo 1好0 said...

Tapi acap tak pernah nak bagi hati kawan2 terluka ,, susah nak jaga ,, tapi bile orang lain yang buat salah ,, acap balik yang jadi mangsa .. tu yang acap terkilan ..

 
Tiger Print Pointer 2