25 December 2011

BeSdAy 21 Yg TeRlAjAk...



HAHAHA sebelum aku terlupa,,,
cita ni pon dah berkulat,,
sbb befday aku 15/10
tp aku nk cite jugak,,
hahaha pada befday aku,,,
ntah mcm mne aku baru balik kimo dari PPUM,,
seminggu lepas tu,,ayah aku gan abang kluar,,
aku pun x syak la pape,,
tapi aku cuma agak dorg nak beli baju atau jersi MU kat aku,,
sbb sblm tu dorg buat2 akai tanya saiz badan aku la,,ape la,,
sedang kyusuk ber online,,
skali balik lah 2 org tersayang tu,,
siap berbungkus2 prezen aku,,
mmg aku dah syak daripada jauh mmg aku dapat jerrsi MU,,
skali aku pun dengan rakusnya membuka balutan hadiah yang berat mmg x mcm baju,,,
sekali,, jeng jeng jeng,,

aku dapat SEBUAH NETBOOK ACER ASPIRE ONE D257,, 



pergh mmg terkejut,,bende yang aku x sangka menjadi kenyataan,,
aku x harapkan bende2 mahal pun
(ceh kalau boleh nak apple)
tp aku bersyukur rezeki aku sakit ni,,
mmg dah ditentukan allah..
aku mmg bersyukur dngn apa yg dah dapat dan bersyukur sbb keluarga aku sayangkan aku sangat2..
mmg aku hargai pengorbanan keluarga aku..
terima kasih abah , mak , abang dan kakak..
sampai akhir hayat adik hargai kasih sayang semua..
heeee luv sangat2..


Bukan tu je,,mase kt dalam hospital pon aku disambut,,
aku dapat CHOCLATE INDULGENCE 4potong..

             




mmg puas lah,,
huhuhuhu,,
mmg btol ckp org rzeki aku xde sbb kne kanser,,
tp rezeki aku kt tempat lain...
jadi ni lah
rezeki allah pada aku...alhamdulillah..
SEMOGA ALLAH KEMBALIKAN KESIHATAN AKU KEMBALI MACAM DULU,,
aminnn....



0 CoMmEnT:

 
Tiger Print Pointer 2