21 December 2011

ChEmO Ke-5,, 27 DeC..



Kimoterapi aku da nk masuk yang ke-5, 27 dis ni...
dah tinggal 4 kitaran je lagi untuk aku terus ke surgery ke 2...
surgery bg aku pun da mcm xde pape je sbb dah x terkira brape kali dah aku kne bedah..
moga2 aku sihat sampai last kimo...
klau sihat,,mungkin hujung bulan feb 2012 kimo aku habis...
lpas surgery start puak radioterapi 6 minggu...

fuh lame la stay kt UMMC..




hurmmm moga aku kembali macam kehidupan yg dulu, amin ya allah....kimo pun memerlukan tenaga yg banyak,,
so aku pun berjaya menggemokkan diri aku untuk kimo,,
xpe ,,aku sihat bik nnt aku diet la blik,,hihihihi
so korang pun jaga lah pemakanan korang supaya x jadi macam aku..
aku doakan korang sihat sentiasa...




ok lah sampai sini je yang dapat aku kongsikan,,

mungkin akan updated lain masa,,
cuma aku x pandai nk berblogger2 ni,,
ni pon aku hentam je,,
ok lah dikesempatan ini juga,,
aku nk doakan jugak adik iman danial selamat dalam pembedahan membuang kanser die pagi ni,,
kuatkan semagat dan abg doakan adik sihat mcm dulu jugak,,amin....

ni Fb dia jom add,,





0 CoMmEnT:

 
Tiger Print Pointer 2